Povećanje zadovoljstva korisnika telekoma korištenjem naprednih analitičkih metoda i modela

Track

Best Practicies & Success Stories

Datum i vrijeme

srijeda, 19. listopad 2016., 14:00

Dvorana

Dvorana D

Trajanje

45'

Session will provide valuable insight into customer satisfacion improvement project which include  advanced analytics and models usage on massive data sample. Participants will learn how such model can be planed and delivered, how to plan KPI's in such complex environment and how potential customer can prepare itself for such project. Authors will show several benefits which directly address business value improvement taken from real life experince.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje
Razina težine: Općenito
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje)
Poželjna funkcija slušatelja: Sve
Grupa aktivnosti: Poslovne tehnologije i studije slučajeva

O predavaču

Najbolji pokrovitelj

Bolji pokrovitelj

Dobar pokrovitelj

Edukacijski pokrovitelj

Medijski pokrovitelj

HrOUG.hr

Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.

Prati nas na Facebooku

Prati nas na Twitteru

Sve novosti i zanimljivosti vezane uz HrOUG objavljujemo na Twitteru!